mimssnöjd.

det syns att statestiken har ökat. mest på grund av att jag får raggningskommentarer för att de som skriver ska få fler läsare. men seru, sånt godkänner jag inte. annars är jag väl glad att statestiken öka. men men...

annars så har jag just nu en katt som känner sig utanför. han går runt och pratar. han vill in till sina kompisar i sovrummet. och han är väldigt olycklig. men om jag öppnar dörren springer han inte in. så han får skylla sig själv. det är här ute all mat finns. de borde lära sig nån gång att jag stänger dörren till sovrummet när jag kliver upp. och så öppnas det igen efter pappan i familjen är vaken. och under den tiden är vanligtvis siameserna inne i sovrummet och sover.. dock inte Ice idag, vilket han är väldigt missnöjd över.

så idag har jag ingen aning om vad som ska göras. blir glögg-dricka ikväll i alla fall. men hoppas att jag får handla alla julklappar idag så det är överstökat. i veckan är det fullt upp plus så jobbar martin. nästa helg åker vi, eller om en vecka precis.. sen är det veckan innan jul och då kan det bli sent att skicka paketet. så vill ha allt gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0