dagen.

idag följde jag med mamma ut till birsta. köpte en dress för min sista 30% check. en bamsedress. fin var den i alla fall.. sedan inne på ikea. som vi skulle äta lunch på men fullt i folk så det blev en pizzaslis istället ;) vilket oxå var kö men gick fort... som sagt inne på ikea köpte jag till edwin en speldosa som är en räv, och såna dära djup tallrikar i plast i olika färger.. sedan gick vi mest runt och kollade. avslutade vår tur inne på coop. där fick edwin majskrokar, och jag keso :P måste även säga att de säljer libero-blöjor för 89 kr på coop i birsta, i alla fall från storlek fyra och uppåt.

martins mamma ringde mig och sa att de skulle göra porterstek. så jag och edwin klev av bussen där. och gick upp för den jobbiga uppförsbacken. men men. fram tog vi oss.. hemma hos dem var även kusin så det blev mycket lek och skoj för den lille som nu sover i sin säng.

imorgon ska vi på systemet och handla. inte för jag är behov av något men vill ha de "nya" cidrarna. sommar edition och så hade baccardi släppt nå nya cidrar eller alkoläsk som det så fint heter.. sedan ska vi ev åka ring och wakebord, om vädret tillåter, och så är det grillfest efter det.

nu blir det sängen. lösa lite korsord så man blir riktigt trött först. kanske lite tv tittande oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0