evengemang.

idag har folk grejat ihop en träff från mitt gymnasium jag gick. det är blandat med folk men mest från min klass och parallelklassen. nått evengamang på facebook. det började med en träff för parallelklassen men dåligt intresse så blev det för alla som är i sundsvall.. de som jag umgicks med på gymnasietiden ska dit. jag ska inte dit. dels för jag inte fått nån inbjudan. inte för det är hela världen.. den stora orsaken är, Vad ska jag göra där??? skulle vara kul att se vissa. men det finns folk som jag inte vill träffa, som man är lite besviken på. eller något annat passande ord. och så har folk utvecklas, även jag, och för vissa tycker jag till det sämre. fast det kan väl bero på att man inte träffar de så har det blivit sämre fast egentligen har blivit bättre...

om det blivit så att mans kulle dit så skulle min följeslagare få följa med. alltså edwin ;) och det är nog ingen hit att ta med sig han på något sådant konstigt ställe. massa nya folka som kommer att dricka massa olämpligt. inte för att jag undviker att ta med han på fester..

nää. för vår del blir det nog träffa mamma/mormor ute och fika. skulle bli finväder framemot kvällen. och sedan blir det väl tv som vanligt. kanske lite tv-spel efter edwin somnat oxå. fastnat i en sån period nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0