semester.

när martin kom hem igår så berättade han att det blev två veckor semester. hans chef ville det. annars hade martin bara tagit en vecka.. jag tycker att han åtminstonde skulle ta två.

så vad ska man hitta på i dessa veckor då? första veckan, måndagmorgon åker vi på kryssning. han och jag. ska bli roligt och mysigt. vi kommer hem redan på tisdagkväll.. sen då. vad ska vi hitta på? sola och bada hoppas jag på. och så vill jag så gärna åka på nån djurpark, som varje sommar. men det lär inte martin vilja :( skansen och grönalund vore något, men det får nog bli när edwin är större. även när han är större, typ fem kanske, då ska vi ner till göteborg och gå på liseberg och universeum. och så klart borås djurpark...

men men, vad göra detta år? lär bli hemma och slö. fast det är väl bra det oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0