sova.

nu sover edwin, förhoppningsvis. jag ska hälla upp lite dricka i ett glas och kolla på tv´n, lutar åt men in black II. minns att jag tyckte ettan var bättre. men finns inte direkt nått annat att se på tv´n..

kanske ska rensa skötväskan lite oxå. så den inte är full med strunt när mamma ska ha edwin.

hämtade väskan förrut. och mamma har köpt all mat åt edwin. även blöjor, fast euroshoper. inga märkesblöjor här, säger hon... jaa, få se om hon ändrar sig sen ;) och så hade hon köpt smothie som är från ett år. hmm. men men. säger inte så mycket. ska säga till henne att hon ska ge den i pip-mugg och inte flaskan..

packa får jag göra imorgon. både åt oss och edwin. edwin blir det mest kläder, lite leksaker, badgrejor (badkarsbad), välling och gröt, och sov grejor inklusive sängen... för oss blir det plocka fram toagrejor, så man inte glömmer. ta fram kläder till måndagen och packa ner ett ombyte..

och så hoppas vi innerligt att det blir finväder imorgon. men men. ska köpa kattmat imorgon i alla fall. arken stängde fyra idag så vi hann inte.. även då ska jag kolla på en pip-mugg åt edwin på barnenshus våning 2. och handla till resan det vill säga dricka och godis. kanske nån korsordstidning, men risken finns att jag får ont i huvudet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0