väder.

kanske inte blir nå wakebord och grejs på söndag. eftersom vädret ser ut att komma bli dåligt :( fast det är för tidigt att säga än. men hoppas att det ändras och regnet som ska komma kommer på lördag eller måndag istället.. hoppas hoppas hoppas.. kanske skulle fiska i vilket fall. men hur kul är det? sitta på en båt och bli myggbiten, hmm..rycka ströming skulle de göra. de låter inte roligt heller. får panik om jag får fisk.. fast jag har sagt att det inte kan bli nå senare än sist eftersom vi ska upp dagen efter. och vill gärna vara pigg på vår lilla resa ;)

vi var ju som sagt och handlade åt lille man idag. så han klarar sig medan vi är borta. hoppas mamma är hemma imorgon så kan jag gå ner med hans mat som han ska äta och hämta hennes väska på hjul som jag ska låna. om jag går ner med maten imorgon så blir det inte så mycket packning på söndag. då är det bara kläder och sängen. tänkte ta med mig blöjorna imorgon oxå, nämligen...

idag så tänkte vi att vi skulle handla mat åt kissemissarna men min käre sambo glömde pangarna hemma. så vi måste ut imrogon igen och köpa mat åt dem. är sista burken nu. så det är kris. inte för de märker nån skillnad om det är kris eller ej.. så arken ska vi på imorgon. sen så börja martin jobba klockan fem. tänkte väcka han vid ett som vanligt. så fyra timmar borde man väl hinna äta på och handla kissemat..

idag när vi var i birsta kollade vi även på födelsedagspresent åt edwin. köpte inget. men kollade. och vad han önska sig, kanske.. vi ska få 500 kr av martins mormor att handla nått för. tror det blir en såndär bil som de både kan sitta på och som man kan lära sig gå med.. vi tänkte på en bobycar oxå, men tror det bli mer nästa år eller till jul. är nog lite för liten för en sån nu.. han har ju min gamla rosa om det krisa.. så en sån bil och nånting till blir det då.. den kostade inte ens 500 kr, den vi kollade på. och då kollade vi på den med musse som är dyrare. som även låter och man trycker på diverse knappar.. det tåls att fundera på.

edwins kusin (på den sidan) fick när hon fyllde ett år två stolar och ett bord. ett sånt där litet sett.. men jag känner att det får nog inte riktigt plats.. han ska få ett tält som ska få plats därinne. från ett presntkort jag har. om nu de finns kvar. det måste handlas upp innan han fyller år. vet inte hur länge det räcker och han fick det som födelsegåva, eller vad det heter.. och sen så vill jag få plats med en bokhylla därinne oxå. hur nu det ska gå??

städas och donas ska det göras därinne. som sagt. första natten som ett-åring ska han få sova i sitt rum. och jag ojjar mig redan. hur ska man höra han när han vakna??

nää. nu ska lille man få sova. jag ska plocka leksaker och diverse andra saker som ligger över hela vardagsrumsgolvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0