ljuspartyt.

igår på partyt fick jag en rabatt på typ 750 kr. så vad handlar man för det? köpte ett hurikanglasljus vilket jag alltid köper innan sommaren. perfekt att elda hela sommaren på. dock så håller jag på att elda ett redan nu. så nu blir det hårdtändning på det..

men sen då? tänkte köpa nån fin ljushållare kanske.?. men har så mycket sådant egentligen. då kom jag på.. såna hära strån med olja.. eftersom jag jämt och ständigt glömer att tända ljus inne på toan så kan stråna dofta av sig därinne hela tiden.. det enda jag måste komma ihåg är att inte stoppa i alla strån för då kommer det lukta för starkt. börja med kanske tre och sedan öka om det inte lukta nått... tänkte ställa denna grej på hyllan vi har därinne ovanför dörren in. kommer bli alldeles perfekt :P

sedan så köpte jag stora t-ljus oxå. tror de passar bättre i handen jag har på bordet. vi testade med ett som helena hade med sig och jag tror det kommer bli perfekt...

så nu ska vi vänta in alla betalningar. en har redan betalat kontant, vilket jag inte gillar egentligen.. samma som betalade kontant sist. så nu har man typ 1500 i kontanter hemma. som måste stoppas in på mitt konto. jag använder typ aldrig kontanter. så varför ska man ha det när man har plastkort.?. ;)

idag ska vi åka till birsta med kusin och charlie. vi bestämde det när de var här igår.. inte för att jag ska handla nått. så säger jag jämnt och kommer hem med nått klädesplagg till edwin. jag får inte ihop det dära :P öb ska jag köpa bröd, det är det enda... fast nu kom jag på att det skulle vara lite kul om edwin var finklädd på bröllopet på fredag, så kanske något klädesplagg till det. vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0