solskydd.

vad ska vi hitta på idag då? ska i alla fall en sväng till birsta för att köpa present till mamma. jag ska även kolla på ett parasol eller något i den stil. och förhoppningsvis får jag martin till att köpa det ;) men birsta tar vi senare.

måste även inom de närmaste dagarna köpa solskydd till mig själv, jag vill ha i typ 8-10 till mig själv och i sprutflaska. måste även köpa nån typ hudkräm som man har efter man varit ute. jag vet att vanlig hudkräm funka men lite roligt att ha nån som det står after sun på. dock så är det dyrare.. kanske köper detta i birsta oxå. få se vad herrn säger. annars är jag sugen att gå på stan något i veckan..

jag hoppas på finväder hela veckan i alla fall. för om det är finväder på fredag. ska jag och edwin följa med mamma och lea och bada på nackstabadet. ska bli roligt, var flera årsedan jag var där.. inte för att jag kommer få bada så mycket mer än fötterna. så ett parasol borde sitta fint tills på fredag i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0