tårta.

nu är första tårtbotten i ugnen. få se om jag gör den andra ikväll oxå. men det lutar åt det hållet.. det får ta den tiden det tar. kommer kännas skönt imorgon om bottnana redan är gjorda. bara garnering kvar då.. och så rulltårtorna, få se om jag gör dem ikväll eller inte. annars lär man vara vaken till tio imorgon i alla fall.. dammsuga ska vi göra imorgon.

nu ska jag fortsätta se på mr bean och vänta på att tårtbotten blir klar...

och visst jaa. fick en födelsedagspresent av martin idag. han skulle bara köpa en liten grej eftersom han ska bjuda mig på en kryssning till sommaren. jag hade önskat mig en kudde eftersom den jag har börjat krångla...

men vad fick jag. EN NY MOBIL!!!!!!!! en likadan som han har. snacka om att jag blev glad :P en x10 mini ;) så nu kan jag leka med min egen mobil. ska byta abonemang och få nått som är billigt surf på och billig ringning, och sms.. mycket med det hära.. egentligen vill jag ha som martin. han betalade 500 kr och så har han surf i ett år. men vet inte om det går att ta till abomang...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0