bakat.

nu har jag bakat en sockerkaka med vit chocklad, lime och citron i. så jag undrar hur den smakar. smeten var god i alla fall :P och så gjorde jag negerbollar. det är negerbollens dag idag :P och så färgade jag pärlsockret blått. så det är så fint så fint.

vi köpte två presenter till frida. så imorgon så hämtar martin oss på babysången. sen åker vi direkt till nolby och firar frida. för att sedan åka till sidsjön och laga bilen nånstans. laga och laga. byta bromsar bak och få ur bulten som gått av, och byta grejs till handbromsen.. jag och edwin åker till min kusin som bor på mårtensro, och roar oss där. hoppas på fin väder imorgon oxå. då kanske man kan vara ute på deras fina tomt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0