blöjor.

vi behövde köpa blöjor idag. martin sa att vi åker bara ner på ica.. men innan jag hoppade in i duschen så kollade jag telefonen. jag hade fått ett sms. tänkte att det var ljusen, men så var inte fallet..

jag fick ett tips på att de säljde ut blöjor på city gross. liberos limit edition, 2009 års sommar blöjor. med tigrar på. super fina :P och så var det up&go, då... men 50 kr för 46 st blöjor. det är inget att snacka om.. så vi packade in oss i bilen och for på city gross i hopp om att det fanns blöjor kvar.

vilket det gjorde. vi köpte en kartong, 92 st. för 99 kr. tjänade 1 ynka krona :P sedan så köpte vi ett separat packet med 46 st i, för 50 kr.. det fanns några packet kvar när vi for, men vi tog sista kartongen...

så edwin fick inviga dessa blöjor förrut. eftersom det var hel slut på blöjor.. man jag måste säga en en gång att de är super snygga. undra vad detta års limit edition blir.?. inte för att vi köper up & go men ett packet kan man nog köpa i sommar i limit edition...

på city gross köpte jag även den nya marabou. den med polkagris.. den ska testat i helgen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0