hemma.

jag fick komma hem igår :P sara och erik åkte till stan igårkväll efter allt. de hade ingen kattvakt så det passade bättre att sara åkte hem igår oavsett hur sent det blev. jag hade förhoppningar att lille man skulle sova läääänge imorse. men så var inte fallet. vi gick nämligen och lade oss klockan två. han hade sovit i bilen från brudsjön och så klart vaknade han på gång jag klev ur bilen och skulle ta ut packningen. vi kom hem vid halv ett. så vi gick upp till festen. inte så mycket folk kvar och "festledaren" hade däckat i sängen. så hans tjej ville att alla skulle ut. det förstår jag oxå. hon ville hem och sova hon oxå.. så jag och martin (och edwin) var kvar tills de fem som var kvar gick. det spelades ingen musik tydligen, nån hade kommit och sagt till tidigare på kvällen. fem pers hade spytt under kvällen osv. jag säger bara tur att vi inte gick dit mer än när vi var där, då det var lungt..

de hade varit typ 20-30 pers. väldigt stor felmarginal där :P och så hade vissa ätit tacos hemma hos oss, närmare bestämt 13 pers. och alla hade gått så martin fick ta reda på all disk själv. han var vääääldigt less när jag pratade med han i telefon vid åtta. just då hade han ingen vidare lust att gå på festen men gjorde det ändå, visste dock inte hur länge han skulle vara där. så det lät på han skulle han vara hemma när vi kom hem.. och när vi sitter i bilen hem. precis åkt, hade kommit fram till "koanlägningen" (dacke) så ringer han undra om jag sover kvar eller skulle hem. de skulle tydligen på krogen. men så blev inte fallet för vissa då, tydligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0