sommar.

det luktar sommar ute. nämligen gräs. de håller på att klippa gräset på min baksida. dröjer nog inte så länge innan de är på framsidan oxå. undra hur katterna kommer eagera nu när balkongdörren är öppen.

jag ringde inte bvc imorse eftersom edwins ögon är så gott som bra nu. pratade med martin alldeles nyss. som började visste vid två och jobba, och han trodde ett. så han börja tidigare, men men.. han sa att det ringde på telefonen så vi avslutade vårt samtal.. sedan ringde han upp igen. det var tydligen bvc som ringde. hon hade ringt till mig var upptaget. så hon ringde martin. hon ville veta hur edwins ögon var. martin sa att det var mycket bättre, vilket det är. och då sa hon att det ibland går att torka bort med bara vatten, onödigt att ge droppar om det går med bara vatten. det var det jag anade att man kunde eftersom hon sagt torka med vatten, typ alla har sagt det..

tycker det är lite roligt att bvc ringer. det var det som jag inte minns. om vi bestämde att jag skulle ringa fast det var bättre. men jag beslutade att hon borde förstå att det var bättre om jag inte ringde. men men..

som sagt idag händer det inge många knop. edwin somande nyss. så jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på medan han sover. eller om jag oxå ska ta en liten napp. det enda är att det finns risk att man är ändå tröttare sen. så jag får nog roa mig med nått annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0