det gamla vanliga.

nu sitter vi här igen. edwin leker på golvet med en gamalpresentkartong. ni vet en sånna dära man får bygga ihop själv som de har på hm vid jul. och jaa, den är kvar sen i julas. i alla fall han leker med den, den ena delen. den anadr är nog slängd. och så leker han med en hylla till våra dvd-pelare. som jag säger, leksaker som inte är leksaker är bäst, tydligen..

och han vill mer och mer gå. själv alltså. blir mer och mer säkre steg efter han stått upp. men än kan han inte resa sig upp utan stöd. tror det bara är osäkerhet. jag menar han reser sig upp från väldigt platta saker, såsom madrassen på kyrkis..

nu ska jag försöka få han att leka på sitt rum ett tag. bättre om han är därinne och leker än att fingra på tv´n och dess tillbehör. som han inte får.. men om jag känner min son rätt kommer han leka max fem minuter och sen står vi på samma ställe igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0