vakna upp.

edwin vaknade en minut innan klockan ringde. fast om det inte vore tisdag, måndag eller torsdag. och denna vecka onsdag. så skulle jag gjort en välling och han somnat om, förhoppningsvis. men idag är det babysång som står på schemat. ska snart göra oss klara och bege oss. men jag vet inte vad jag ska ha på mig. eller det vet  jag väl. jag menar varmare jacka typ. min vinterjacka är på tok för varm. jackan jag bruka ha börja bli liite kall när det är minusgrader. fast samtidigt kanske jag ska testa med en långärmad tröja under ;) så får det nog bli. få ta av mig långärmade när vi kommer fram, så enkelt blev det idag...

nu ska jag göra oss klara. så vi kommer iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0