baby-gymet.

är less på denna huvudvärk. men men, nu ska jag inte klaga..

idag var vi på kyrkis och måste säga att det blåste som jag inte vet vad. och oregelbundet blåste det oxå. ibland fick man kämpa för att ta sig fram och man stod ändå still, typ. och ibland fick man värsta medvinden så det var bara att lyfta foten.. och påvägen hem fick jag sju kilo grus i vardera ögon. gick förbi renoveringshusen, som jag alltid gör, och där efter vägen hade de massa sandhögar. och så klart skulle det blåsa så det var påvägen mot mig. men men. efter nåra blinkningar var det borta..

när vi kom hem så var pappan i familjen redan vaken. han hade vaknat av blåsten. edwin sov en stund till och vaknade. sen har vi spelat musik inne på hans rum. håller på att få fram lite (mycket) mer barnmusik. så här ska det poppas ;)

damsugat det mjuka baby-gymet har jag gjort oxå, tagit bort allt katthår. nu ska det bara handtvättas. men vet inte riktigt hur jags ka lyckas med det. baby-gymet är för stort för handfatet och känns så onödigt i badkaret. kommer då gå åt mycket vatten och tvättmedel för det är så stort. för stort för baby-gymet.. men tror jag ska ta med det ner i tvättstugan nästa gång och tvätta det i handfatet därnere. det är rätt stort. så hoppas det får plats ;) måste nog göras ganska snart så det får torka på balkongen, och det innan minusgraderna kommer.

nu ska vi nog åka och handla. och få kasler av mamma. så idag blir det nån form av kaslergryta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0