Lunch.

idag ska jag och edwin följa med mamma, jannice och lea till birsta. som socialtstöd eller nått. bara för att ha något att göra helt enkelt. edwin är ledig från dagis idag och hela nästa vecka. dock måste jag dit på fredag nästa vecka och lämna en lapp. hur han ska vara ledig i sommar. och han ska vara ledig hela sommaren. men kruxet ligger i det att jag vill veta hur pappan ska ha sin semester. sen ska jag ta ut föräldraledig de andra åtta veckor, eller om det blir nio. för pappan ska ta ut två, när han har sin semester...

men sak samma. birsta idag. dock bara lunch på ikea sedan promenera bort till skopunkten och ica maxi. få se om lea klarar gå så långt. men tror nog att det inte är nå problem. får ju gå i tunneln de byggde. edwin kommer bli överlycklig av att träffa lea. det kommer bli tjo och tjim..

det enda jag ska köpa är något man kan lägga i edwins påskägg typ en pixi-bok. sen har jag kex och sånt hemma som jag ska fylla det med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0