Påskäggsdax.

vilket klockrent program. total blackout. är roligt att se hur de reagera på saker i totalt mörker. sitter och skrattar åt dem. annars så har jag och edwin öppnat våra påskägg. jag delar väl mitt med martin. och det blev verkligen fylld till breden och höjden. och edwins påskägg är fyllt med en pixibok, ett digestivekex, en ask småfolkets russin, två smörgåsrån, några småfolkets morotsstix, och slutligen några majskrokar. och just nu är det bara lek med grejorna och smörgåsrånen är i bitar/smulor. men morotsstixen, russina, och majskrockarna är uppätna. det andra är väl nån tugga här och där tagen. och blivit i små bitar.. men men. jag får äta vårt påskägg i fred i alla fall.

edwin får påskägg imorgon oxå. av hans mormor. och i den är det inte heller nå godis. smoothie, tom&jerry kex, och torkade bananer (bananchips eller vad de heter). Därför edwin fick påskägg av oss nu, eller väl jag som fixat men är likaväl från hans pappa som från mig fast han är på jobbet nu. Själv fick jag påskäggen på torsdagen eller fredagen. så är väl kanske lite därför oxå. tror vi kommer fortsätta köra på fredagen. även när han blir större. då hinns liksom godiset ätas upp under helgen. själv fick jag som max fem påskägg på en påsk. allt mellan 3 och fem. är mycket det. och det ska då sägas att ett av de är megastort. och ett år fick jag två jätte ägg. båda av pappa. han fixade ett, och så vann han ett på jobbet. sen fick jag alltid ett av mamma, ett av mormor och morfar. och ett av pappas dåvarande tjej, om han hade en vid påsk vill säga ;) kan säga att det slängdes lite godis. fanns mycket man inte åt.. men sak samma.

är snart sängendax för den lille. och jag själv ska kika in tv´n. ta lite dricka och fortsätta äta påskägg. är dock redan less på det. så lär väl bara bli dricka. men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0