Sovande.

somnade visst i soffan. i en sisådär 1&½ timme. men känner mig direkt inte piggare. fryser, men det beror väl på att man är nyvaken. inte direkt för jag sov hårt. hörde edwins alla skrik. han är inte på något humör, inte varit på hela dagen. få se om man piggnar till efter maten. sen är det dax att bege sig. kommer väl komma hem sent ikväll. kommer ta typ en timme med bussen hem. kommer få vänta i stan en halv timme. och så tror jag det slutar vid nio. bara jag kommer hem till bb så är jag nöjd. inte för det händer så mycket i dagens program, från gårdagens fest. men men. och så kom jag på att jag kommer missa en unge i minuten på fyran. det är lite mer synd. inte så mycket att göra åt.

men ska bli kul ändå. fast jag kommer gå själv. en kompis ska vara där och hjälpa till så vet inte om hon kommer sitta med mig eller hur hon gör. men men. får grejor i alla fall. ska leta reda på lite pengar till eventuella fika. inte för jag tror jag kommer köpa fika om jag sitter själv. då hoppar dessa tankar in i huvudet. men de ska ha lotteri bland annat. och det kan vara nått. om det inte är dyrt vill säga, då blir jag snål istället :P

dax att duka och greja till maten.

ljus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0