Tån.

jaa. som sagt vi grillade. sent dock. blev inte mat förrän strax efter sju igårkväll. edwin fick en burkmat. och fick lite gurka och paprika när vi åt vår mat. sen åkte vi och bowla. edwin tyckte det var roligt. dansa till musiken och springa runt. först satt han i mitt knä. men märkte på han att han blev less. så vi sprang runt överallt i deras lokaler. inte vid banorna då, då fick han hålla mig i handen. vilket inte var så roligt. men ville direkt inte att han skulle få ett bowlingklot i huvudet. som martin råkat gjort på ett barn en gång i tiden, men det är en annan historia.

var en väldigt trött kille när vi åkte hem. stannade vid mcdonaldsdriven och köpte oss en glass. edwin fick äppelbitar. och jag undrade vad alla bilar tänkte göra på media markt. jag kan säga att trafiken dit var som på en vardagkväll vid typ sju.. helt sjukt vad bilar det kom. vi åkte helt enkelt upp och kollade. och där stod det bilar uppradade mest på media markt-parkeringen. och några på bauhaus-parkeringen. men vad gör de där liksom?? det fick jag inte ihop. vet att de håller på att sladda och sånt där men nu stod alla bilar stilla. fattade nada.

edwin blev så trött i bilen så ögonen gick i kors men ändå skulle han ha mer äpple. såg lite roligt ut. men han fick inge mer, ville inte att han skulle somna och sätta i halsen. väl hemma så blev det sängen. jag som hade köpt cola till kvällen. men får väl ta den ikväll istället, inte mig nått emot ;)

idag ska vi hälsa på sjukhuset. hoppas hon ligger kvar på samma avdelning. men vi har inte hört något annat så vi åker dit till samma ställe. jag vet inte hur lång tid det tar att få plats på en annan avdelning där hon ligger på kö till.

sen har jag ingen aning vad som sker innan vi åker och vad som sker efteråt. jag hoppas på en film så jag får dricka lite cola ;) till kvällen då. och så kanske vi går ut en sväng efter de badat klart i badkaret och innan edwin ska sova. för efter han sovit kommer vi åka iväg.

jag måste nämna att jag har haft ont i stortån några dagar. och igår upptäckte jag varför. ett hårstrå har krypit sig in. vet inte om det är ett katthår eller annat. men hår är det i alla fall. det är så störande för huden har liksom läkt ihop där den tog sig in. och jag har verkligen ingen aning hur jag ska få ut det. så just nu ligger det kvar där och stör mig varje gång jag går, typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0