Mätt i magen.

propp mätt i magen. åt tidigt middag, vilket inte blev så tidig. vid fyra. kanske tidigt för att vara oss, men ändå.. och vi hade handlat till räkmackor. så det var bara att ta och skala efter edwin lade sig klockan åtta. jag åt en och så åt jag de sista räkorna och det sista ägget på sidan om, då M orkade äta en macka till. muma var det i alla fall.

imorgon blir det dagis för edwin. tänkte ta hans cykel dit. kommer han tycka är roligt. vad jag själv ska göra är inte riktigt klart, den tiden han är på dagis. mer än de dagliga sysslorna, vilket jobbansökningar ingår (jaa, jag kollar varje dag och söker det jag tycker verka passa mig) fundera på att kolla tvättsugan, fast vi bara har några enstaka plagg att tvätta. men några gardiner ligger i tvättkorgen, därav mina funderingar. men det får vi se imorgon om det finns tid eller ej. fundera på att ta upp jakten med att få klart edwins "doptavla". var längesen jag broderade. bara en liiiten tantvarning! ;) men får se vad dagen imorgon ger.

nu funderar jag alvarligt på att gå och sova. känns som klockan är så mycket mer nu när edwin får lägga sig en timme tidigare. för det är dagisdag imorgon. imorse vaknade han sju fast han inte kom i säng förrän halv tio. så det var bara att kliva upp då han inte ville somna om efter en flaska vällning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0