MIddagsplaner?

funderar på att göra broccoligratäng till middag ikväll. har varit sugen på det ett tag. så håller just nu på att leta lite recept. och som vanligt tar jag det bästa av alla recept och blandar ihop till en version som jag tycker är bra. men måste se vad som ska handlas, därav jag använder recepten från första början..

sen vad man ska hitta på att äta till? det är en annan fråga. funerade ett tag på korv och potatis. men det får vi se när vi väl är på affären och ska handla. kanske inte ens blir broccoligratäng. kanske blir någon annan mat ;) är nog bara jag och lilleman som äter det. lilleman äter allt. till och med tacosen i helgen slank ner. dock så serverade jag det på ett annat sätt än vad jag bruka. varje sak i sin egen hög. majs, gurka, lite paprika, tre små bitar sallad, banan, och lite tacoköttfärs. och allt slank ner. plus massa mer majs och gurka..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0