Tårtbak och städning.

en tårta klar för dagen. nu står den första botten i ugnen till den andra. medan bottnarna har gräddats har jag putsat fönstren, vardagsrummet och edwins. dock så blev den ena rutan i vardagsrummet flammigt :( och jag har inga planer på att göra om. i edwins rum fick jag skynda mig då det är ett getingbo utanför hans fönster. i buskarna. så jag tordes knappt torka av fönsterbrädan. men tur som var så var den inte så skitig som på andra sidan huset. ringde felanmälan och tydligen ska man själv ringa antiximes (eller hur det stavas) eller nomor. beror på vilket nummer som står i trappen. och det nummret har jag inte tagit än. få se om jag gör det imorgon eller när det blir.

så nu är det bara vårt sovrum kvar att putsa fönstren i. dock så tror jag att jag struntar i det. då de inte är så skitiga. ta bort kattnosavtrycken så får det vara bra sen. känner att jag inte orka nå mer putsning av fönster. men ikväll måste jag i alla fall tömma köksbordet på massa reklam och annat skräp som står där. dock blir det inte förän imorgon en tur ner i förrådet, eller om jag gör det när edwin somnat. får se.. måste slå in hans paket när han somnat i alla fall. så han får nå paket att öppna imorgon. tror han ska få ett paket i sängen när han vaknar. ska slå in hans skjorta han ska ha imorgon och ge han på morgonen. blir nog bra det ;) sen får han ett par jeans shorts ur lådan. oavsett vad det är för väder. för det kommer bli tokvarmt inne.

Kommentarer
Postat av: Emma S

Hej.



Jo alla barn som är kortare än 135 cm måste använda skyddsanordning. Rekomendationerna för bältesstol/kudde med tanke på höfterna som du säger är helst 10-12 år! jag hade aldrig trott att det var så länge men tydligen :)

2011-08-18 @ 21:11:13
URL: http://endaghosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0