Äckel sår.

alltså mitt sår. jag har känt att det inte läkt. då det känns att det går upp stup i ett. sedan så har jag blött igenom plåstret. och det ökade i omkrets. så jaa, oläkt. drog bort det igår eftersom jag ska duscha idag. tänkte lufta lite då det är bättre än instängt bakom plåster. och jag säger bara huvva, vad äckligt det är. och det varar än. få se efter helgen om jag får ringa in till VC då. inte för jag tror de kan göra så mycket. får väl se. ska visa bild till min "rådgivare" och se vad hon säger. för jag blev ju bara tvungen att knäppa kort. gjorde imorse oxå, för att se skillnaden. och det var inte förrän jag zoomade in jag insåg hur äckligt det var. infekterat/inflamerat är det, det slår jag nästan vad om. för ett "sår" ska inte vara såhär. har aldrig varit med om det. och så har den funnits i evigheter tycker jag, motför det bruka vara.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag antar att det är jag som är rådgivaren. :-P Jag tror jag tar med mig lite saker så jag kan lägga om det och göra rent det ordentligt.

2011-12-23 @ 12:14:14
URL: http://credereteipsum.wordpress.com
Postat av: Syrran

Du kanske behöver en rejäl dos med penicillin så det försvinner för gott! :)Kram

2011-12-27 @ 19:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0