Fortsättning om denna äckliga knöl.

nu har jag opererat mig själv oxå. foten. den dära knölen. den blev ju bättre. mindre och inte lika varm. men sen har det stått stil. lyckades klämma lite igår. men inget mycket, så svårt att göra det själv på foten, eller fotleden snarare. och sen har det varit så "stort" och stenhårt.

även imorse kände jag. kunde inte sitta normalt med foten utan att det ömmade och spännde. så jag fick nog. har liksom varit på toppen av knölen liksom vitt (precis som en mogen finne). och det har inte försvunnit. och det beror väl på att jag har en knöl i huden precis där så man har väl inte lyckats komma åt den. så som sagt jag fick nog. tog en nål som jag eldade lite på. var bered på att det skulle göra ont när jag stack till. men kändes inte ens. sen kom det massa vitt och annat grejs. frächit. så nu hoppas jag spänningarna släpper. inte för jag fick ut allt. får väl operera mer ikväll, och då med hjälp förhoppningsvis. tror nog att det minskade i omkrets oxå. så knölen kanske har varit en finne hela tiden, men en stor en. och inte kommit åt den då jag har en hård sak, typ brosk eller nått precis där.

nu ska jag försöka göra oss klara för en sväng på birsta.

Kommentarer
Postat av: Helena

stackare

2011-12-10 @ 16:01:38
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0