Knölen.

jag har en knöl på fotleden. har alltid haft en knöl där, typ brosk. men igår så gjorde det ont, kändes som en finne typ. tog mig en titt och då var jag blå? och så var det så klart större. försökte klämma men så svårt på det ställe den befinner sig på. man liksom spänner fotleden när man äntligen får ett tag och då går det inte klämma. plus så är det super stort. och så vet jag om att jag har något hårt därinne.

imorse så var det värre. så klart. rött runt om. och varmt. och så klart fortfarande större än normalt. men så länge jag inte har feber så borde det inte vara någon fara. men är ändå uppe imorgon vid åtta så tänkte ringa VC för säkerhetsskull. tror dock inte att de gör något åt saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0