Mindre.

tror jag skippar att ringa idag. då det är mindre rött och inte lika stort. så det börja ge med sig. och feber fick jag inte. men när edwin vaknade imorse så vaknade jag med halsont, och även det är bättre nu efter fått sovit en stund till. dock inte riktigt bra men bättre. M klev oxå upp och tog en bafucin när jag gjorde frukost till edwin. så han har oxå ont i halsen. tycker det är ganksa roligt att vi har det exakt samtidigt, aldrig hänt förrut. för då har det varit antingen en av oss först, minst ett dygn, sedan den andra. men nu båda samtidigt. edwin kan jag inte säga så mycket om eftersom han inte kan säga om han har ont eller inte. men han äter som han ska osv. så tror det är lugnt på hans front.

nu ska jag göra mig klar, och plocka fram edwins kläder för dagen. sedan göra han klar. och så ska vi gå på dagis. och kom i detta nu att jag glömde visst plocka ur väskan med simkläder igår. så får göra det nu eller när jag kommer från dagis. ska ha tvättstuga idag oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0