Packar och grejar.

håller på att packa lite lätt. grovpackning som jag döpt det. och så finpackningen imorgon. M´s grovpackning är klar. den går fortast. sen är det vad jag ska ha på mig?? har verkligen ingen aning. och kommer nog ha sjukt mycket skor med mig. gympaskorna ska med, inte conversen för de vet jag att jag får skavsår av, men de andra. önskat att jag hade gått in conversen så hade det varit pice och cake men nu är de inte ingådda så får dras med de andra. eller törs man riskera?? hmm, de är ju sjukt mycket snyggare än de andra skorna. svarta ballerina ska med i alla fall, speciellt om jag packar ner nå tunnika. ska åka i foppisarna som jag sedan lämar i bilen, så de är med i alla fall. och så tycker jag det är otroligt skönt att åka bil utan skor. får ta ballerina i handen och lägga de framför fötterna. eller där man ska ha fötterna. mina fötter är lite var som helst när vi åker långt. men har ändå bilbätet på mig så ingen kan klaga :P tycker det är sjukt obekvämt att åka normalt i en bil.

sen vad ska man ha med sig mer?? åker i ett par "kortbyxor" ska ha med mig de andra svarta oxå. sen fundera jag på ett par i en annan färg. och så leggings om jag ska ha nån tunnika med.. min packning kommer man tro att jag ska vara borta i veckor ;) men hellre för mycket än för lite ;) dock så ska allt få plats i bilen. där kruxet ligger..

edwin kommer nog oxå ha för mycket kläder med sig. men han skitar i alla fall ner sig, eller kan i alla fall. måste komma ihåg att ta lite tvättpulver med mig. om nån fläck uppstår. och så tre par skor åt han. åker i sandlar och gympakorna med. och på fall han blöter ner sandlaerna så är foppisarna med, som han kan ha på fall.

som sagt. jag säger det. mycket saker som ska med. räcker som sagt inte med en väska var, kanske två till edwin då jag har med mig välling, gröt osv. och sen är det vagnen, edwins säng plus kudde och täcke till han. och så matstolen. sen är det skötväska och en påse med leksaker oxå. jaja. det går nog.

nu ska jag tvätta upp lite haklappar, och tvätta/skrubba edwins matstol.. och så grovpacka lite mer. leta reda på lite mer kattmatskålar. jaa, listan kan göras lång. så vad gör jag här???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0