Fin väder.

som det ser ut nu som kommer det vara fin väder gatufestveckan. fredagen är det dock regn. men det hinner ändras. hoppas det blir lika fint väder som förra året. då var det en hit. jag och edwin gick in till stan varje dag. gick runt. och åkte bussen hem, nån dag tror jag vi gick hem oxå. det står säkert lite mer ingående på bloggen ;)

tråkigt dock att det verka bli regn imorgon. för om det är fin väder imorgon ska vi gå och bada med mamma och lea. annars blir det birsta. dock så kommer jag inte grina om det blir birsta. men är mer sugen på att bada ;) om det blir birsta ska jag i alla fall köpa en solhatt till edwin som han kan ha när han badar. kolla på en potta. och även kolla på en såndär badring men som man sticker ner benen i. men som sagt, helst fin väder så vi kan bada ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0