GagaVille.

inte fattade jag att man får lyssna på lady gaga på farmville. hennes nya album, som ska släppas eller släppts. Born this way. denna bild har varit framsida ett bra tag på farmville




själv trodde jag att det var ett nytt spel som skulle börja. de bruka kunna "lanseras" som framsida på farmville osv. eftersom det är samma utgivare zynga.

och så kom martin hem och jag började prata om att skörda. lika bra att göra det medan jag satt vid datorn, sa jag. då kommer han, han som inte ens har facebook, och säger att lady gaga och farmville blir ett, ett tag. kanske inte exakt så han sa men typ nått sånt. så jag började genast läsa. och ack så rätt han hade. hon släpper sitt album snart, eller om hon precis gjort det. sak samma. och varje dag får man göra uppdrag, och idag var det "plowa" sex stycken "plots" och sedan plantera sex stycken "diamanter" (att man inte visste det innan att man kan så diamanter ;) och avslutningsvis besöka hennes hem. och på den fanns det flygande får, osv. massa att kolla på. och när man var klar med detta uppdrag fick man en grej. tror det var nå diamatblommor och en låt. dock måste man ha farmville igång och imorgon kommer det en ny låt. så den kan bara spelas till imorgon. men jag kan säga att jag redan nu har varit inne på farmville mer än vad jag bruka på en dag. tycker det är rätt kul ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0