Sover.

edwin ville lägga sig tidigare idag. fast så mycket tidigare blev det väl inte, en ca 30 min. men men. själv kollar jag på fyra bröllop på tv4. sen är tv-kvällen planerad, som vanligt. dock är jag trött så vet inte om jag ska skippa bb eller inte, få se.

och min tumme ligger fortfarande på vila. hoppas på att man imorgon kan börja använda den normalt. vaknade av ondheten inatt, eller så var det bara en av faktorerna till man vaknade.

annars så gick vi ut och lekte efter dagiset idag. lea var här, eller hos sin mormor rättare sagt. så hon väntade på edwin. så det var bara att stoppa in en macka i edwins mun. en smoothi i handen och sandleksakerna i vagnen. med han i vagnen då oxå så klart. sen bar vi iväg något husrader ner. och där lekte kusinera och hade det roligt. själv njöt jag av solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0