Dagens planer.

idag händer inte så mycket. se över packning åt både mig och lilleman, då han ska sova hos sin mormor från söndag till tisdag. och jag själv ska ju som sagt på kryssning ;) och så måste jag skicka en beställning på dagiskorten. så det blir gjort innan vi åker imorgon.

måste handla "matsäck" till bussen på måndag i alla fall. rättare sagt är väl nödvändigheter, eller hur man ska kunna formulera sig ;) en godispåse, dricka, tuggumi, och en korsordstidning. dock så kommer jag inte lösa några korsord på bussen, tror jag. finns då en risk för åkskjuka. men väldigt bra att ha med en. sen så kommer vi nog äta bufféen sent, så kanske nån frukt eller något sånt behövs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0