Doar på.

grejade på i vardagsrummet. fick lite ro för ögonen. vårt rum är väl relativ lugnt. kanske lite ordning i bokhyllan, men det kan få stå. det som är kvar är edwins rum, det är hans bokhylla. lite böcker som ligger på som ska in i bokhyllan. sen är det hallen och akvariumet. men det viktigaste är köket. så mycket papper som är där det inte ska vara, typ. skulle ville ha en pärm, eller två. och strukturera upp det. sen är det massa saker på skåpen som inte ska vara där. lite skönt när det är gjort. kommer jag känna mig nöjd. blev faktiskt nöjd över vardagsrummet.

sen så ska alla julsaker upp oxå. i alla fall adventssakerna :P det är roligt. dock så tänkte jag göra det denna vecka. men tror jag inte kommer hinna imorgon. så får ta det till veckan annars. får väl bara byta till ljusstakarna i helgen. sen så får vi se om jag lyckas med resten med edwin i släptåget. inte det roligaste att klättra på en stol då han står och hänger vid fötterna. så får se vad jag är på för humör i helgen, om jag känner för att greja på. annars kan jag likaväl göra det till veckan då det är dagis igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0