Beslutångest.

har beslutångest om jag ska beställa kläder eller inte via ellos. hittar lite till både mig och edwin. men man blir liksom så snål. fått gallra ur varukorgen många gånger. och lär väl få gallra ur den många gånger till. mening var att jag enbart skulle kolla på shorts åt edwin. tygshorts. då jag sett på hm´s sida att det inte finns just mjuka tygshorts i större storlekar. kanske kommer, vem vet.

men jag kollade på kläder till mig och sedan åt edwin. det är väl mest sommarkläder åt oss båda. vilket är roligt. några långbyxor till edwin, på tillväxt. så härliga färger. även rabatt på nån av de. men som sagt. vet inte om jag beställer. avvaktar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0