Jobbar "eftermiddag"

idag jobbar jag eftermiddag. då jag denna vecka fått vikkat 50% fast heldag både tisdag och onsdag. men eftersom en pedagog har blivit sjuk så ska jag få jobba en 30 min längre så 16:30 ska jag få sluta och så ska jag börja en timme tidigare. så det kommer gå bra. så blir med på lunchen, sen får jag se hur de tänkt. om jag ska läsa idag igen eller hur de blir. men det märker jag när jag kommer på jobbet.

tanken var den att M skulle hämta mig när jag slutade 16:00 och skjutsa både mig och edwin till hans syster som fyller år. det blir så nu oxå men en 30 min senare. måste se till så att edwin får något i magen på hemmaplan innan de åker. mig spelar det inte så stor roll, lär väl äta lunch på jobbet. i alla fall ta någon macka då det blev en sen frukost. oxå mellis kommer att intas, och även det mackor och någon frukt. så kommer inte vara hungrig i alla fall. sedan så hoppas jag på att det blir någon form av gofika på "kalaset".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0