Sötnötter.

lite sött då. dörren var stängd till edwins rum och lampan var tänd. smög dit och kollade. då sitter lea och "läser" för edwin där hon ska sova. var lite sött. när hon klev upp för att gå på toa så fick hon en svans av edwin. som även tog med sig snutten och kanin.

och eftersom lea inte verkade trivas så bra med lampan tänd så tejpade jag fast lysknappen sådan att edwin inte kan tända lampan. och det verkar funka. även så satte jag mig i soffan så såg när edwin tänkte kliva ur sin säng så bara att säga "lägg dig ner i sängen".

när jag kollade in kvart över nio så snarkade lea och edwin höll på att somna. men ännu inte riktigt somnat ännu.  men det kommer väl det oxå. de lär väcka varandra imorgonbitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0