Det eviga tjatet om denna skorpa.

vill ni veta en till sak. min sårskorpa ha ännu inte försvunnit. tänkte ta mig tid att ringa imorgon på jobbet. kvart i åtta är det inte så många barn. sen så får jag nog lov att ha mobilen med ljud. bara säga att jag väntar på att vc ska ringa upp. och försöka få en tid redan imorgon eftermiddag eller fredag eftermiddag. då jag slutar tidigt båda dessa dagar.

till och med edwin pekar på skorpan och frågar vad det är för något, och lägger sin lilla näsa på sne. jag svarar att det är ett sår, vad mer ska jag säga. det han tycker är väl att det är vitt. väl därför han lägger märke till det, antar jag.

det ännu roligare i denna historia är att jag fått en till plupp lite längre upp på benet och mer i mitten. såsom den såg ut från början. fast betydligt mindre. ser ut som en mini mini finne. så frågan är om jag törs klämma eller försöka låta det vara. men hur lätt är det?

måste bara tillägga att det är tre veckor sedan jag hade en tid som jag fick avboka. och då fyra veckor sedan jag var in sist på vc. och då fem veckor sedan jag träffade hon som är insatt i min historia. och redan då pratade vi om att eventuellt en träff med läkaren eftersom skorpan var kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0