Sova borta.

måste säga att det känns jätta konstigt utan min lille prins hemma.

det blev sådant att mormorn hämtade hem han från dagis. då både jag och pappan slutade vid fem idag och edwins dagis stänger kvart över fem, möjligt halv sex oxå. vilket innebär att jag skulle hinna med nöd och näppe och hämta upp honom. och M vet aldrig hur hans dagar kommer att se ut på jobbet.

sedan visade det sig att den personen jag vickar för kommer vara sjuk imorgon oxå. vilket innebär att jag får vicka imorgon oxå. och då öppna klockan sju. går väl att räckna ut lite själv där. edwins dagis öppnar halv sju, jag skulle inte hinna helt enkelt att ta mig från A till B med buss och promenad. så han fick sova över hos hans mormor. vilket jag tror edwin tycker är skoj.

i och med att jag börjar tidigt så kommer jag sluta tidigt. så edwin får en kortdag imorgon i alla fall. vilket är skönt. även jag får en kortdag, men dock börja tidigt. men men, ska nog gå det oxå ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0