Återkallelse.

om du har en stol från IKEA. en sådan antilop med nummer 17 389. och tillverkades från juli 2006 till november 2009. så ska man in på ikea och byta bältet då det är något fel på det. även om du inte använder din stol så är det bra att kolla upp, då den dagen du antingen ska använda den igen alternativt ska sälja den. All text på hur just din stol är tillverkad finns under den, ingjutet.

tog ett tag för mig att hitta det, då jag kollade alla lappar först. men insåg att de kan inte skriva sådant på en lapp. och då var jag lite smart och hittade det. och detta gäller inte vår stol, skönt det. dock så har jag aldrig användt bältet men vill ändå ha ett fungerande.

läs mer om det här




bild lånad från ikea.com.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0