Biverkning + halsont

nu är jag less på dessa biverkningar. fått ytterligare en till. en som av den kvinnliga sorten kan få när man äter just penicillin. så blir ett besök på apoteket senare idag. får hoppas att jag står ut tills dess.

har även ont i halsen. hoppas det inte blir värre. är svårt att få i sig mackan. men lite bättre ändå än den första tuggan som togs. dricka vätska går betydligt lättare så man får väl försöka hålla sig till det idag.

ska fråga på vc när jag ska ner. men troligtvis inget man kan göra åt i dagsläget. dock så har jag ingen hosta som edwin har eller varit täppt. så väl större risk för mig att det är just halsfluss. men tycker det ändå är konstigt. men det är ju olika penicillin till olika saker men tycker ändå att det borde vara svårt att ta sig in. men tydligen så lyckas det.

sen så är min hals lite konstig. skönt att man klarat sig så pass länge denna vinter ändå. beror väl på att vi inte har någon riktig vinter än. förra vintern då jag fick just halsfluss och kunde varken äta eller dricka. inte varit med om något liknande än den gången. så fick jag då peniciliin och i slutet av kuren så började jag få ont i halsen igen. dock så stod jag ut och ringde inte till vc, vilket jag skulle ha gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0