Ett svar och lite till.

jag har ingen aning vilken det är och gäller. M pratade om att det var 320 kr/dag. som lägst då det gäller praktik. därför jag ska kolla upp det. men det kan vara som du säger, eller hur jag menar att det är typ samma som mammapenningen.?. det du menade.. vilket bara är 180 kr/dag. sen så vet jag att det har inte ändras eftersom jag har inte jobbat. rätt logiskt ;) men som sagt de på försäkringskassan lär veta det. då det är de som betalar ut :P men papperena kom inte idag så de lär dyka upp i brevlådan imorgon. så ett samtal dit imorgon, plus till kommunen igen.

Kommentarer
Postat av: Erica

Som jag fattar funkar det såhär: har man rätt till A-kassa är man berättigad till 320 kr/dagen som lägst, annars är det minst 223 kr om dagen. Du får höra med dom imorron.

2012-01-17 @ 13:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0