Gårdagens mat, muma.

maten igår blev så otroligt gott. dock så passade det inte edwin, i alla fall inte igår. blev lite kvar sedan igår. så jag och edwin får dela på det till middag idag. dock så åt han som sagt inte igår. så frågan är om han ska få chansen idag oxå eller om jag ger han direkt yoghurt eller pankakor kan han oxå få. få se hur jag gör när det börja närma sig middagstid. inte så att jag kan fråga lilleman vad han vill ha, då han inte kan svara på ett tydligt sätt.

dock tyckte jag att såsen som blev utav marinaden fick för mycket buljong i sig. men den är ändå god. men vitlöksröran eller vad jag nu ska säga blev ändå godare. passar så bra till potatisen. muma. längtar till maten. att få smaska i sig massa gott. dock blir det mjölk till maten idag, alternativt lätt dryck. vi får som sagt se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0