Knoppa.

man kanske ska ta och gå och knoppa. somnade i soffan. vaknade och tänkte att nu får jag inte sova mer. utan iväg till sängen istället. och så ringde I. då vaknade jag riktigt. och det tackar jag för. annars hade jag legat där än under filten. nästan så jag vill hoppa ner där under istället för täcket. har kommit i någon period då jag tycker det är skönt att ligga i soffan, och då menar jag extra skönt.

nää, sista penicillinet för idag och ner i sängen var det. finns ändå en tv därinne oxå ;)

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Sv; Nej eller hur! Först blev man lite fundersam men det syns ju hur oproffsigt mailet är skrivet och upplagt. Synd om de som klickar vidare och lämnar ut uppgifter :/

2012-01-07 @ 13:15:02
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0