Resultatet.

på vc så frågade hon i luckan om jag hade högkostandstjosan. jag svarade nej. och då sa hon att jag kankse inte är där så ofta. vilket jag sa att jag har nog varit det den senaste veckan. hon berättade att var bara att säga till om jag vill ha för det går att fylla i efterhand. får väl se. men förhoppningsvis är det bara en gång till, max två.

när jag väntade så kom hon jag hade sist. och frågade om det var henne jag skulle ha, vilket jag inte skulle. hon kom ihåg mig efter lite letande i hjärnan. och sa att hon kanske oxå kom och kollade på såret.

fick komma in efter en stunds väntande. hon kollade. och sa att hon ville inte peta så mycket då jag inte ätit klart penicillinet. fortfarande lite rött men en torr och fin skorpa. och det vita sa hon var själva såret, typ. så hon gick iväg för att hämta koksalt, som hon skulle tvätta med. när hon kom tillbaka så kom även hon jag träffade sist. som oxå kollade. hon tyckte det såg bättre ut, bra motför sist. då det var mycket rött. jag pekad så långt det röda hade gått och hon höll med.

fick med mig "plåster" hem så jag kan lägga om själv. för de lossnar så lätt. och skönt att ha emot då jag stöter i hela tiden och med ett "plåster" så dämpar det stöten lite i alla fall ;)

så får se vad hon gör på onsdag då jag ska dit igen. om hon pillar mer eller vad hon hittar på. ska bli spännande. och om det blev värre än vad det är ska jag höra av mig på en gång. jag sa att det stått stil ett bra tag nu, men så ska det typ vara. kunde ta en tid att få bort helt.

spännande och se när jag slutar äta penicillinet hur det ser ut då. om det är borta, eller bara det röda är borta, eller ser det ut som idag. med lite rött runt om. så hoppas det inte sätter sig igen om det är rött kvar. men tycker att det borde det inte göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0