Dagis imorgon.

imorgon ska edwin få gå på dagis efter en veckas sjukdom därifrån. har har inge mer feber, inte som jag upptäckt i alla fall. men hostan består. den är bättre sen förra veckan i alla fall. men den finns där, ibland.

sen så är tempot på dagis en helt annan än att vara hemma. det är det jag funderar på om han kommer klara. få be de ringa om han blir alltför gnällspik och hostan blir för jobbig för han.

det är en av anledningarna han fått varit hemma åtminstonde en extra dag. sen kom helgen så det blev några dagar till att bli extra bra på. men tycker ändå att hans humör inte är riktigt han än, mycket gnälligare. för minsta lilla nej så slänger han sig ner på golvet och grinar. men det är väl det som kallas trotts, kanske.?.

jag har i alla fall sett till så jag kan börja en halv timme senare så edwin kommer till sin avdelning direkt. var så längesedan han var där så kanske blir extra känsligt att lämna han med personal han inte känner på samma sätt som de på hans avdelning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0