Dag 100.

Veckans tema är Bloggvärlden.
Även dag 100 :)
 
100. Om du fick ändra en sak med bloggvärlden, vad skulle det vara?
 
Att alla ska vara lite snällare med varandra. Inte för jag råkat ut för något men vet att det är väldigt lätt. Och speciellt att misstolka text. 
 
Troll har jag råkat ut för i ett forum. Visste inte vad det var innan men efter det vet jag och är då mer på min vakt speciellt i sådana tillfälle och speciellt i den gruppen då det lär vara fler. Kanske fler som samma människa gjort. Och hitta på denna historia och sedan är allt en stor fet lögn. Känns så konstigt. Och allt var så bra skrivet så man kan hoppas på att människan kommer ut med en bok, för då skulle den läsas. Fast ska väl vara trygga med att det inte var en sanning med det som skrevs att det inte var något barn som var så sjuk, osv. Men som sagt helt sjukt, är fortfarande stum och ändå var det ca tre månader sen det kom fram att det var ett troll.
 
 Bild lånad från http://chroniclesofharriet.com/tag/troll/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0