Dag 101.

Temat är Bloggvärlden.
 
101. Länka en blogg som är olik din men som du gillar
 
De flesta jag läser är lik på ett eller annat sätt. Dagboks-form de flesta utav dem men en som ändå är olik min fast det må vara dagboks-form är ändå (håll i er) Kissie. Ja, jag läser hennes blogg och jag må tycka den är bra. Dock läste jag inte den i början då hon var mer provocerande osv. Nu är det mer eller mindre en vanlig tjej med för mycket pengar ;) *skratt* Inget illa menat, kan ta upp "viktiga" ämnen och aktuella ämnen.
 
Nu kom jag på en till som jag läser som är helt olik min. Det är Ebba. Och den läser jag väl som de flesta inte allt, men det jag definitvit läser är alla kungabilder från världen över. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0