Dag 103.

Veckans tema är Bloggvärlden.
 
103. 5 tips för en bättre blogg
 
Ska jag ge tips för en bättre blogg som inte alls är så "kunnig" ;)
 
Med mycket bilder, och det försöker jag med. ibland lyckas jag och ibland inte. 
 
Luftig text, inte trycka ihop allt. Det försöker jag då också med. 
 
"Många" inlägg. Jag ser hellre flera uppdateringar än en som en enda stor info. Hellre mer små. Men sen kan jag väl tycka att vissa går in i varandra och då är det helt okej att trycka ihop det.
 
Kanske inte så mycket, "Idag har jag gjort...." Blir alldeles för dagbok'igt. För vissa funkar det och inte för vissa. Man får känna sig för. 
 
Försök till att skriva ett hyfsat språk.
 
http://www.barndesign.se/se/art/underlagg-moln-vit.php

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0