Dag 111.

Veckans tema är framtiden.
 
111. Har du några planer för framtiden?
 
Jag har olika spår i framtiden och beroende på vad det är för dag så som sagt massa olika. Bland annat funderar jag på att utbilda mig till förskolepedagog, skulle vara skoj. Och samtidigt skulle det vara kul att arbeta med diabetes hos barn. Så jaa, jag vet inte alls. Funderar i alla fall på att ringa kommun om de har någon speciallista med specifika kunskaper som man kan skriva upp sig på. För Edwins diabetes kan jag, och kan grunden. Då alla barn är olika och reagerar olika på samma sak. men skulle så gärna vilja lära mig mer. 
 
Sen vill jag bo lite större än denna trea som vi bor i nu. Är väl snarare att vi har för mycket saker och som jag är har jag svårt att slänga saker. Men som jag sagt förrut, ska ta ett rum i sänder. 
 
 Bild lånad från http://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_%C3%B6ver_motorv%C3%A4gar_i_Nederl%C3%A4nderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0