Dag 114.

Temat är Framtiden
 
114. Om du grävde ner en tidskapsel idag, vad skulle du lägga i den?
 
I en tidskapsel skulle jag lägga en blueray-skiva för jag tror att den tekniken kommer gå framåt ytterligare, och redan nu har de utplånat (och det rätt så fort) hd-skivan som fanns för ett tag sedan. 
 
Sedan skulle jag lägga i en mobiltelefon för den kommer också utvecklas ytterligare. 
 
Och sist och inte minst skulle jag lägga ner något konstigt. Någon kökspryl som är väldigt smart men som man inte kan lista ut vad den är till. såsom kapsylöppnaren eller någon konservöppnare.
 
Bild lånad från http://www.dryckesglas.se/epages/dryckesglas_se.sf/?Locale=sv_SE&ObjectPath=/Shops/dryckesglas.se/Products/OP01&ViewAction=ViewProductViaPortal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0